Дитяча мода зараз стає все більш популярною. Це пов’язано із уподобаннями батьків та різноманітністю вибору за останні роки. В нашому інтернет-магазині КІДОПТ ви зможете придбати дитячий одяг за оптовими цінами. Важливе прогнозування сезонності та попиту. Тому у нас лише актуальні пропозиції для оптових покупок.
Що впливає на сезонність і попит?
Сезонність та попит дитячого одягу суттєво впливає на продаж таких речей. Перспективи, які існують зараз, обіцяють багато. Ринок зростає завдяки:
- зростанню наявного доходу;
- підвищенню обізнаності про модні тенденції;
- впливу соціальних медіа;
- бажанню батьків одягати своїх дітей у стильне та модне вбрання.
Крім того, зростає кількість працюючих батьків. Вони готові витрачати більше на одяг для своїх дітей. підвищує попит на дитячий одяг. Давайте дізнаємось, які фактори впливають на сезонність та попит дитячого одягу.
Коли попит важливий?
Це відбувається у таких ситуаціях:
- Запуск нового проєкту. Вже на стадії дослідження можна робити висновки про популярність продукції та життєздатність бізнес-ідеї.
- Новий асортимент. Чи варто вкладати оборотні та маркетингові кошти у новий асортимент якраз і покаже вивчення попиту на нього.
- Падіння чи зростання продажів. В обох випадках важливо розібратися, чим обґрунтовано підвищений чи знижений попит.
- Розширення бізнесу. Чи достатньо затребуваний продукт загалом, щоб нарощувати обороти, відкривати нові точки та філії, запускати франшизу? Відповідь на це питання допоможе уникнути збитків.
- Виведення ринку зовсім нового продукту. Ідея продукту може здаватися нам перспективною. Проте важливо, щоб вона була зрозуміла покупцям.

Аналіз попиту: способи та інструменти
Як проаналізувати сезонність та попит дитячого одягу?, Потрібно визначити деякі питання, перш ніж розпочати аналіз. Наприклад такі:
- Чи є сезонність у продажу конкретного товару?
- Який обсяг продукції вже продається на ринку за рік або інший період, що цікавить?
- Як цей товар продається у конкурентів?
- Чи є в аудиторії потреба, яку закриває новий продукт?
Ці питання допоможуть нам визначити, на яку глибину копати інформацію та визначити, досягли ми цілі дослідження чи ні.
Для аналізу зазвичай використовують інструменти для аналізу сезонності та попиту:
- Google Trends. Він показує популярність того чи іншого пошукового запиту за період від 1 дня до 2022 року і дозволяє порівняти кілька запитів.
- Тестовий лендінг. Виділяємо тестовий бюджет на просування, запускаємо трафік на лендінг, дивимося конверсію на покупку.
- Вивчення конкурентів. Якщо на якийсь товар великі знижки, можна дійти невтішного висновку, що не самий ходовий.
- Вивчення постачальників та маркет-плейсів.
- Опитування. За допомогою невеликих фокус-груп або масових опитувань можна промацати затребуваність того чи іншого товару.
Ринок дитячого одягу: огляд
Дитячий одяг – це той, що виготовляють для дітей віком від 0 до 14 років. Це широкий вибір варіантів одягу, таких як:
- верхня частина одягу;
- нижня частина одягу;
- сукні;
- верхній одяг;
- аксесуари.
Фактори, що впливають на попит дитячого одягу:
- збільшення населення;
- урбанізація;
- зростаюча увага батьків до моди;
- постійне впровадження інноваційних дизайнів і стилів.

Сегментація ринку: сезонність
Аналіз ринку дитячого одягу за типами сегментований на:
- Верхній одяг. Це такі речі, як сорочки, футболки та блузки. Їх надягають на верхню частину тіла. Верхній одяг включає: куртки, пальто та светри. Вони захищають від негоди.
- Нижній одяг. Включає штани, шорти, спідниці та легінси. Їх надягають на нижню частину тіла.
Ринок дитячого одягу складається з різних видів одягу для дітей. Основний ринок включає основні предмети одягу:
- шкарпетки;
- спідню білизну;
- сорочки;
- прості футболки.
У магазині КідОпт ви знайдете оптові ціни на сорочку для немовлят на вигідних умовах. Ці категорії визначають різні типи дитячого одягу. Вони доступні на ринку та відповідають особливим потребам і вподобанням дітей різного віку та статі.
Існує календар сезонності дитячого одягу. Він суттєво відрізняється від дорослого. Найбільше попит продукції дитячої припадає на серпень місяць. Це спричинено тим, що в цей момент може суттєво змінюватися погода. Від спекотної до прохолодної. Варто враховувати, що дуже теплий одяг актуально купляти перед холодною порою року (зазвичай це осінь). Літній дитячий одяг купляють навесні. Осінньо-весняний одяг має найбільший попит для купівлі саме в ці пори року. Важливо мати не лише теплий чи легкий одяг, але і той, що підходить для дощової погоди. Це також актуально для сезону осінь-весна.
Загалом, це основні прогнозування продажів дитячого одягу. Магазин КідОпт пропонує вам одяг для немовлят за оптовими цінами за приємними цінами. Ми маємо дитячий одяг на усі сезони та для будь-якої погоди.
Тенденції дитячого одягу у світі
Глобальний ринок дитячого одягу зараз має декілька тенденцій. Вони і формують прогнозування попиту на дитячий одяг. Однією з них є зростання попиту на органічний і екологічно чистий одяг. Крім того, спостерігається зрушення в бік онлайн-покупок дитячого одягу. Це зручно і ви маєте великий вибір. Це дає можливість створювати для своїх дітей унікальні look’и.
