Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Компанія Gradus Research провела дослідження щодо споживчих настроїв українців у «Чорну п’ятницю». Зокрема виявилося, що скоротилася частка тих, хто має намір робити покупки у Чорну п’ятницю — 30%, проти 35% минулого року. На 5% менше порівнюючи з минулим роком — статистично значущий показник

А ось ставлення загалом до такого маркетингового ходу як “Чорна п’ятниця” покращилось – збільшилася частка тих, хто вважає, що ціни все ж таки знижуються: 21% у 2020 та 35% у 2021. Найімовірніше, це індикатор зниження доходів українців та нестабільності ситуації в соціумі через локдаун.

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Цього року опитані жителі України констатували, що «споживчий кошик» трохи змінився, порівнюючи з минулим. На перше місце вийшла купівля одягу та взуття – 45%. На другому – техніка, яка значно знизила відсоток – 38,% проти 48,% минулого року. Категорія «техніка» — одна з найбільш затребуваних для покупок у чорну п’ятницю.

“Найімовірніше, за останні півтора року локдауну люди купили все необхідне, у тому числі для дистанційної роботи, – розповідає засновниця та керівниця Gradus Research, Євгенія Близнюк,

Купують, зазвичай, у чорну п’ятницю телефони, планшети, навушники. Саме тому плани на купівлю техніки цього року нижчі, ніж торік. А ось з одягом ситуація інша — з’явилася можливість виходити у світ, відкрилися заклади і в тому числі багато компаній вийшли працювати в офіси знову”.

Цікаво, що за результатами дослідження додалася кількість охочих придбати книги та канцелярію – у 2020 ця цифра була 6%, а у 2021 – 11%.

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

67% декларують покупку в онлайні, і лише 39% збираються піти до офлайнових магазинів. Цікаво, що серед усіх сайтів-рітейлерів та платформ опитані найбільше довіряють українським сайтам — 80%. На другому місці відомі китайські сайти – 44%. Далі сайти Європи – 20% та США – 14%.

Джерело: Gradus Research

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Предыдущая запись Это облачное решение помогает Walmart экономить миллионы. Чем оно полезно вашему бизнесу 
Следующая запись «Червоне повідомлення» вийшло на друге місце рейтингу найпопулярніших фільмів Netflix — майже 278 мільйонів годин перегляду за 10 днів